کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9325 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خداحافظ Flappy Bird؛ نسل پرنده شل و ول خیلی زود منقرض شد!

اگر عاشق Flappy Bird هستید و یا حداقل پس از آنکه امروز عصر معرفی و بررسی این بازی در فارنت را خواندید به این حالت دچار شده‌اید! باید به شما اخبار غم‌انگیزی بگوییم زیرا Dong Nguyen توسعه‌دهنده این بازی همانطور که شب گذشته اعلام کرده بود این بازی را پس از ۵۰ میلیون بار دانلود توسط کاربران از هر دو فروشگاه گوگل پلی و اپ‌استور اپل حذف کرد.

Flappy-Bird

وی شب گذشته در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود که این بازی را از امشب به حالت آفلاین درآورده و از این دو فروشگاه حذف خواهد کرد.این در حالیست که وی پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که نسخه ویندوزفون این بازی نیز به زودی عرضه می‌شود و البته تاکید کرده بود که بازی در نقطه‌ای قرار گرفته که اضافه کردن هر چیزی به بازی باعث خراب شدن آن می‌شود!

flappy birds

البته توئیت مورد اشاره کمی مرموز بود که در آن گفته شده بود که “من بیشتر از این نمی‌توانم تحمل کنم” که به نظر ربطی به مسائل حقوقی و قانونی ندارد.

Flappy-Bird-Android

به احتمال فراوان او برخی از واکنش‌های کابران را دریافت کرد که اعلام کرده بودند بازی بسیار شبیه به بازی سوپرماریو براس است که ممکن است یکی از عواملی باشد که در نهایت تصمیم گرفته است که دیگر دست از توسعه این بازی بردارد.

Flappy-Bird

این بازی در مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب شد و نسخه اندروید بلافاصله بعد از نسخه آیفون عرضه شده و عرضه نسخه ویندوز فون نیز نزدیک بود که برای نگوین درآمد ۵۰ هزار دلاری در روز را رقم زده بود که همین موضوع باعث شده که همه سردرگم شده‌اند که چرا او دیگر دست از این بازی کشیده است. وی در توئیت‌های بعدی تاکید کرده بود که این بازی را نخواهد فروخت و تنها دیگر توانایی پشتیبانی از آن را ندارد!

توجه داشته باشید که با این اقدام تنها توسعه و عرضه رسمی این بازی متوقف شده و تنها دیگر نمی‌توان آن را از گوگل پلی و اپ استور اپل دریافت کرد و اگر این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید مشکلی برای ادامه بازی و رکوردشکنی‌های آینده نخواهید داشت. البته مطابق معمول این بازی همچنان در دیگر برنامه‌های ایرانی عرضه اپلیکیشن احتمالا در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19324 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/11/21 تعداد مشاهده: 2568
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیرحسین 1392/11/22 21:56
من خودم داشتم مفت نمی ارزید هرکس دانلود میکرد سریع پاک میکرد تو بازارم همه همین نظر رو گذاشته بود + 1ستاره مثل گوگل پلی
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus